Marloes den Heijer

10+
jaar

10+ jaar

ervaring als trainer en spreker

3000+ uren

voor groepen gestaan

500+ publiek

in het Beatrix Theater Utrecht

Portfolio trainen en spreken

Ik ben Marloes, work life balance expert

Na cum laude te zijn afgestudeerd in Maastricht als MSc. International Business, heb ik carrière gemaakt als trainee, HR Business Partner, trainer/coach en organisatieveranderkundige.

Daarna ben ik 5 jaar succesvol ondernemer en interventiekundige (trainer/coach/consultant) in de tandheelkunde branche geweest.

Ik groeide van een high potential met een burnout, naar een ambitieuze tweelingmoeder met een missie.
Want inmiddels weet ik: 

Alles kan, maar niet alles kan tegelijk.

Oh en ik wilde vroeger Irene Moors worden. En circusmeisje.
Oftewel: ik sta met plezier in de spotlight.

Mijn pakketten

Deze pakketten geven je een idee van de mogelijkheden. Natuurlijk kan ik inspelen op wat jouw organisatie wil.

Online workshop

  • Interactieve online workshop van 1 uur waarbij deelnemers vanuit huis inloggen.
  • Inclusief digitaal werkboek.
  • Vooraf telefonische afstemming.
  • IT in overleg: via mij of via de organisatie.

Vanaf 1500,- excl. btw

Workshop op locatie

  • Interactieve workshop van 1,5 uur waarbij we de 1,5-meter waarborgen.
  • Inclusief geprint werkboek.
  • Vooraf telefonische afstemming.

Vanaf 2500,- excl. btw

Congres

  • Als ervaren spreker voor grote groepen ben ik te boeken voor een (bedrijfs)congres.
  • Ook in een grote zaal kan ik elk individu raken.
  • Inclusief digitaal E-book.
  • Vooraf telefonische afstemming.

Vanaf 2000,- excl. btw

Mijn lezingen en workshops

Thema:

Work life balance, met speciale aandacht voor ouders.
Hoe ben je succesvol in je werk én houd je thuis alle ballen in de lucht?

Doelgroep:

Ambitieuze medewerkers, leidinggevenden en HR medewerkers

Doel:

Bewustwording, mogelijkheden zien en leiderschap tonen.

HR Beleidsthema’s

Ik heb gewerkt als HR Business Partner, corporate trainer en organisatieveranderkundige. Daardoor snap ik goed hoe er binnen organisaties op strategisch niveau HR beleid gevoerd wordt.

Ik vertaal dit beleid naar een praktische en interactieve workshop of lezing. Zo sluiten mijn sessies naadloos aan op HR-thema’s als talentmanagement, employee experience, vitaliteit, duurzame inzetbaarheid, diversiteit, inclusie en werkgeluk.

Aanvullende training en coaching

Als aanvulling op de workshop of lezing kunnen deelnemers mijn online training UpgradeLife op individuele basis volgen (staffelkorting beschikbaar). Dit kan aangevuld worden met online Q&A’s en 1-op-1 coaching.

Boek Marloes als spreker

Ontvang de GRATIS MINICURSUS

"Kickstart Your Life"


Dit zeggen anderen:
“Hoezo is dit gratis?! Dit is life changing!”
“Pas maar op, ik heb UpgradeLife bijna niet meer nodig! ;)”

*Door jouw e-mailadres in te vullen kom jij op de mailinglijst.

Cookies - Jammie!

Deze website verzamelt cookies, voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd), om voorkeuren op te slaan, en voor marketingdoeleinden. Door op 'Accepteren en doorgaan' te klikken, te scrollen of elders op de pagina te klikken ga je akkoord met het gebruik van alle cookies, zoals omschreven in onze privacy verklaring.

Cookie instellingen

Hieronder kun je kiezen welke cookies jij toestaat op deze website. Klik op 'Cookie instellingen opslaan' om jouw keuze te bevestigen.

FunctionalOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

AnalyticalOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Social mediaOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

AdvertisingOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

OtherOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.